Pernai „Volvo Cars“ pardavimą didino elektrifikuoti modeliai

„Volvo Cars“ antroje 2020 metų pusėje pasiekė rekordinį parduotų automobilių skaičių per visą gamintojo istoriją, o įmonės rezultatus, kuriuos metų pradžioje įtakojo koronaviruso pandemija, itin pagerino sparčiai augusi elektrifikuotų „Recharge“ automobilių paklausa.

Pernai „Recharge“ gamos modelių, apimančių visiškai elektrinius ir iš tinklo įkraunamus hibridinius automobilius, buvo parduota daugiau kaip dvigubai daugiau nei 2019 metais. Europoje „Recharge“ pardavimas sudarė 29 proc. visų gamintojo modelių ir užtikrino regiono įkraunamų automobilių lyderio pozicijas. „Volvo Cars“ taip pat yra pirmaujantis įkraunamų hibridų gamintojas JAV.

„Po sunkios metų pradžios turėjome puikų antrąjį pusmetį, didindami rinkos dalį visuose pagrindiniuose regionuose, – sako Lex Kerssemakers, Globalių komercinių operacijų padalinio vadovas. – Tikimės ir tolimesnio augimo 2021 metais, kadangi pristatysime naujus elektrifikuotus „Volvo“ modelius ir toliau didinsime prekybą internetu.“

Pirmąjį pusmetį, pardavimui sumažėjus 21 proc., nuo birželio mėnesio jis ėmė itin sparčiai augti – palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2019 metais, antrąjį praėjusių metų pusmetį pardavimas išaugo 7,4 proc. arba iki 391 751 automobilio. O JAV ir Kinijoje – dviejose didžiausiose gamintojo rinkose – visų metų pardavimas netgi buvo didesnis nei 2019 m., kadangi rekordiniai antrojo pusmečio rezultatai padėjo kompensuoti neigiamą koronaviruso poveikį prekybai.

Iš viso pernai „Volvo Cars“ pardavė 661 713 automobilių – 6,2 proc. mažiau nei 2019 m. Ir nors metų rezultatai dar nėra galutiniai, jie yra geresni nei konkurentų ir leido užimti didesnę rinkos dalį.

Pandemija taip pat įtakojo greitesnį kompanijos perėjimą į internetinę prekybą, kuri ir toliau bus plečiama 2021 metais. Palyginti su 2019 metais, „Volvo Cars“ daugiau kaip dvigubai padidino internetu sudarytų sutarčių skaičių, pritraukdama itin daug naujų klientų, o pardavimas internetu ir toliau padės didinti rinkos dalį.

2020 metais populiariausias gamintojo modelis buvo „Volvo XC60“, kurių iš viso buvo parduoti 191 696 automobiliai. Antroje ir trečioje populiariausių modelių vietoje buvo atitinkamai „XC40“ (185 406 vnt.) ir „XC90“ (92 458 vnt.) automobiliai.

Lietuvoje pernai buvo parduoti 435 nauji „Volvo“ automobiliai – mūsų šalyje pagal parduotus automobilius gamintojas pirmą kartą pakilo į antrą vietą tarp aukščiausios klasės automobilių gamintojų. Lietuvoje populiariausi „Volvo“ modeliai buvo „XC60“ (136 vnt.), „XC90“ (104 vnt.) ir „V60“/„S60“ (84 vnt.).

„Volvo Cars“ įsipareigojęs tapti aukščiausios klasės elektromobilių gamintoju ir artimiausiais metais pristatys kelis vien tik elektra varomus modelius. Iki 2025 metų 50 proc. visų parduodamų automobilių bus elektromobiliai, kiti – hibridiniai automobiliai. Šiuo metu tai yra vienintelis gamintojas pasaulyje, kiekvienam savo gamos modeliui siūlantis ir iš tinklo įkraunamą hibridinę versiją.

Taip pat siekiant patenkinti „Recharge“ modelių paklausą, „Volvo Cars“ didina Belgijos Gento miesto gamyklos pajėgumus – iki 2022 metų čia pagaminamų elektrifikuotų modelių skaičius bus daugiau nei tris kartus didesnis nei dabar. Šiuo metu čia gaminamas „XC40 Recharge“ – pirmas kompanijos vien tik elektra varomas modelis – taip pat įkraunama „XC40“ versija ir greitai bus pradėta antro „Volvo“ elektromobilio gamyba.

14. 01. 2021