PAGALBOS KELYJE PASLAUGA „VOLVO ASSISTANCE“

Visada pasirengę padėti

PADEDAME NEDELSIANT, KAI KAS NORS ATSITINKA

Pasirinkę automobilį „Volvo“ jūs pasirinkote ne tik aukštą kokybę ir ramų vairavimą be gedimų. Manome, kad „Volvo“ savininkai turi gauti visa, kas geriausia. Štai kodėl ištisą parą teikiame pagalbą, kai automobilis sugenda arba kelionę sutrukdo kitos problemos. Suteiksime pagalbą beveik visais atvejais.

Kokia yra pagalbos kelyje paslauga „Volvo Assistance“?

„Volvo Assistance“ yra „Volvo“ teikiama nemokama paslauga, kai automobilis sugenda kelyje. Paslauga teikiama per pirmuosius 3 metus (kai kuriose šalyse gali būti kitas laikotarpis) nuo automobilio įsigijimo ir registracijos.

Paslauga taikoma vairuotojui ir iki 4 keleivių („Volvo“ XC90 – 6 keleiviams). Ji taip pat taikoma automobilio tempiamai priekabai ar nameliui-priekabai.

Pagal pagalbos kelyje „Volvo Assistance“ programą Jūs apsaugotas 24 valandas per parą, 365 dienas per metus. Skambinkite nemokamu telefonu (tarptautiniai skambučiai apmokami šalyje taikomu tarifu) kad ir kur esate – savo šalyje, kelionėje kurioje nors Europos šalyje ar netgi namie. Suteiksime pagalbą kaip įmanoma greitai.

Pagalbos kelyje „Volvo Assistance“ tarnybai galite skambinti dėl šių priežasčių:

  • Mechaninių dalių ar elektros sistemos gedimas;
  • Problemos dėl degalų: baigėsi kuras, netinkamas arba užterštas kuras;
  • Užrakto problemos: neveikia užraktas, pamesti ar sugadinti rakteliai;
  • Padangų problemos: pradurta ir tuščia padanga;
  • Išsikrovęs akumuliatorius;
  • Eismo nelaimė, kai automobilis negali važiuoti;
  • Vagystė ar vandalizmas, kai automobilis negali važiuoti;
  • Vagystė (pavogtas automobilis);
  • Gaisras

Kokios paslaugos teikiamos pagal „Volvo Assistance“ programą?

PO KONSULTACIJOS SU „VOLVO ASSISTANCE“ TARNYBOS OPERATORIUMI.

JŪSŲ AUTOMOBILIUI:

• Techninė pagalba kelyje
Suteiksime techninę pagalbą kelyje, kad automobilis galėtų važiuoti toliau. Jeigu neįmanoma automobilio suremontuoti kelyje, nutempsime jį į artimiausią įgaliotąjį „Volvo“ techninės priežiūros centrą arba, Jums pageidaujant, į jūsų įprastą centrą, esantį ne toliau kaip už 80 km.

JUMS:

Jeigu jūsų automobilis tempiamas į „Volvo“ techninės priežiūros centrą ir jo negalima suremontuoti tą pačią dieną per 4 valandas:

• Alternatyvi kelionė

– taksi, jeigu iki jūsų namų ne daugiau kaip 80 km; kelionės kaina – iki 50 eurų;
– išnuomotu automobiliu kol jūsų automobilis remontuojamas, bet ne ilgiau nei 3 darbo dienas (kai kuriose šalyse laikotarpis gali būti kitoks). (Eismo įvykio, vagystės ir vandalizmo atvejais: apmokama tik už vienos paros nuomą. Dėl daugiau paslaugų prašome kreiptis į savo draudiką).
– traukiniu; pirmos klasės bilietas visiems keleiviams; bilieto kaina vienam asmeniui – iki 600 eurų.

Jeigu kelionė traukiniu trunka ilgiau nei 6 valandas:
– lėktuvu; ekonominės klasės bilieto kaina vienam asmeniui – iki 600 eurų. (Eismo įvykio, vagystės ir vandalizmo atvejais: siūloma kelionė tik traukiniu.)

ARBA:

• Viešbutis
Jeigu iki jūsų namų daugiau nei 80 km, galite apsistoti viešbutyje ir palaukti, kol automobilis bus suremontuotas. Apmokama visų keleivių nakvynė iki 100 eurų (be PVM) vienam asmeniui, bet už ne daugiau kaip 4 naktis.
(Eismo nelaimės, vagystės ir vandalizmo atvejais: apmokama tik už vieną parą. Dėl daugiau paslaugų prašome kreiptis į savo draudiką.)

Papildoma nauda

PAGALBOS KELYJE PASLAUGA „VOLVO ASSISTANCE“ YRA SIEJAMA SU AUTOMOBILIU, O NE SU SAVININKU. VADINASI PASLAUGĄ GALI GAUTI BET KURIS AUTOMOBILIO VAIRUOTOJAS IR JO KELEIVIAI. DĖL IŠSAMIOS INFORMACIJOS APIE TEIKIAMŲ PASLAUGŲ APIMTĮ PRAŠOME KREIPTIS Į „VOLVO ASSISTANCE“ OPERATORIŲ, KURIS ATSAKYS Į VISUS JŪSŲ KLAUSIMUS.

AUTOMOBILIO ATSIĖMIMAS

Apmokėsime kelionės, vykstant atsiimti suremontuotą automobilį taksi, išlaidas iki 50 eurų, jeigu atstumas ne didesnis nei 80 km. Jeigu atstumas yra didesnis nei 80 km, apmokėsime už pirmos klasės traukinio bilietą. Jeigu kelionė trunka ilgiau nei 6 valandas, apmokėsime už ekonominės klasės lėktuvo bilietą iki 600 eurų.

REPATRIACIJA

Jeigu neįmanoma automobilio suremontuoti per 3 darbo dienas, „Volvo“ apmokės už automobilio (taip pat priekabos arba namelio-priekabos) gabenimą į jūsų įprastą techninės priežiūros centrą ir keleivių kelionės namo išlaidas pagal sąlygas, nurodytas skirsnyje „Automobilio atsiėmimas“. Taip pat apmokėsime už automobilio krovinio (pavyzdžiui, bagažo, naminių gyvūnų) gabenimą į artimiausią „Volvo“ atstovybę arba kliento namus. „Volvo“ apmokės galimas automobilio (taip pat priekabos arba namelio-priekabos) stovėjimo išlaidas iki 100 eurų.

PRANEŠIMAI

Rimtų įvykių atveju Pagalbos kelyje centras perduos skubius ir (arba) svarbius pranešimus jūsų šeimai, giminėms, darbdaviui ar verslo partneriams.

Papildoma informacija

PASLAUGA NETAIKOMA:

  • automobiliams, kuriems reikalinga einamoji techninė priežiūra;
  • automobiliams, kuriuos įgaliotasis „Volvo“ remontininkas ragino pristatyti techninei apžiūrai ar remontui;
  • priekinio stiklo remontui. Dėl tokių įvykių tariamės su jūsų draudiku, o jeigu po įvykio automobiliu negalima važiuoti, turite teisę gauti papildomų „Volvo Assistance“ paslaugų, bet ne ilgiau nei vieną dieną;
  • medicininėms paslaugoms – jeigu dėl ligos negalite tęsti kelionės, prašome susiekti su savo kelionės draudiku;
  • įvykiams dėl nenugalimos jėgos;
  • įvykiams, kurie įvyko dėl jūsų netinkamo elgesio su automobiliu „Volvo“ arba neoriginalių atsarginių dalių ar priedų naudojimo;
  • nuostoliams, atsiradusiems dėl eismo įvykio (pavyzdžiui, sugadintas bagažas ir prarastos pajamos)
  • jeigu automobiliai naudojami komerciniams arba specialiems tikslams (taksi, policijos, mokykliniai, nuomojami automobiliai), apmokama tik už įvykio vietoje atliktą remontą, nutempimą ir iškėlimą ant kelio.

ŠALYS, KURIOSE TEIKIAMA PAGALBOS KELYJE PASLAUGA „VOLVO ASSISTANCE“:

Andora, Austrija, Belgija, Bosnija ir Hercegovina, Bulgarija, Kroatija, Kiprasa), Čekijos Respublika, Danija, Estija, Suomija, Prancūzija, Makedonija, Vokietija, Gibraltaras, Graikija, Vengrija, Airija, Italija, Latvija, Lichtenšteinas, Lietuva, Liuksemburgas, Malta, Monakas, Nyderlandai, Norvegija, Lenkija, Portugalija, San Marino Respublika, Rumunija, Rusijab), Serbija, Slovakija, Slovėnija, Ispanija, Švedija, Šveicarija, Turkija, Ukraina, Jungtinė Karalystė.

a) Kipro saloje paslauga teikiama tik graikų teritorijoje. b) Rusijoje paslauga teikiama tik Sankt Peterburgo, Maskvos, Rostovo prie Dono, Toljačio ir Permės miestuose ir 31 mylios spinduliu nuo išorinės miesto ribos.

Kaip susisiekti su „Volvo Assistance“ tarnyba, kai jums reikia pagalbos

SAVO ŠALYJE : SKAMBINKITE 8 800 10018

KITOSE ŠALYSE : SKAMBINKITE +370 5 216 5010

KĄ DARYTI NORINT SUSIEKTI SU „VOLVO ASSISTANCE“ TARNYBA

  • Pastatykite automobilį kaip įmanoma saugiai ir, jei reikia, pažymėkite vietą įspėjamuoju trikampiu ženklu.
  • Apsivilkite saugos liemenę, išlipkite iš automobilio, pasirūpinkite, kad išliptų visi keleiviai, ir laukite saugioje vietoje.
  • Skambindami „Volvo Assistance“ turėkite su savimi priminimo kortelę. Kortelėje turi būti užrašytas ne tik valstybinis numeris, bet ir automobilio identifikavimo numeris (VIN). Jeigu kortelėje nėra VIN, jį pamatyti galite žiūrėdami į prietaisų skydą per priekinį stiklą vairuotojo pusėje arba centriniame valdymo pulte atsidarę skyrių „MANO AUTOMOBILIS“ ir peržiūrėję savybes.
  • Jeigu jūsų automobilyje „Volvo“ yra įrengta saugumo sistema „Volvo On Call“, paspauskite „Volvo On Call“ mygtuką.
  • Jeigu neturite saugumo sistemos „Volvo On Call“, surinkite „Volvo Assistance“ numerį, užrašytą priminimo kortelėje, ir pasakykite operatoriui šią informaciją:
    • – jūsų vardas ir pavardė;
      – valstybinis numeris ir automobilio identifikavimo numeris;
      – automobilio tipas ir spalva;
      – buvimo vieta – kiek įmanoma tiksliau;
      – mobilaus telefono numeris, kuriuo galima su jumis susisiekti.

      Jeigu jūsų automobilyje įrengta saugumo sistema „Volvo on call“:

      Naudodama modernią GPS sistemą ir automobilyje įrengtą belaidžio ryšio technologiją, saugumo sistema „Volvo On Call“ gali padėti beveik visoje Europoje ištisą parą ir ištisus metus, taip pat ir avarijos atvejais. Paspauskite „On Call“ mygtuką tiek nedidelės problemos, tiek kritinės situacijos atveju. Akimirksniu pranešimas apie tikslią jūsų buvimo vietą nusiunčiamas į artimiausią „On Call“ centrą, o jūs galite kalbėtis su profesionaliu problemų tvarkytoju. Operatorius žino, kur esate, ir gali nedelsiant išsiųsti pagalbos komandą, kad galėtumėte tęsti kelionę. Nepamirškite patikrinti, ar sumokėta už „Volvo On Call“ paslaugą, kad prireikus ji galiotų.