Oficiali „Volvo“ automobilių prekybos atstovė Lietuvoje „Sostena“ pradeda partnerystę su unikaliu projektu „Krepšinio verpstė“. Jo misija – teikti visokeriopą pagalbą jaunoms krepšininkėms, siekiančioms profesionalios sportininkės karjeros. Šios iniciatyvos tikslas atspindi ir saugumo bei į žmogų orientuotų technologijų lyderio „Volvo“ vertybes bei siekį įgyvendinti teigiamus pokyčius visuomenėje.
„„Volvo“ prekės ženklas visame pasaulyje garsėja savo požiūriu į saugumą ir socialinę atsakomybę, todėl partnerystė su „Krepšinio verpstės“ projektu mums yra itin prasminga. – sako „Sostena“ generalinis direktorius Šarūnas Čekanavičius. – Noras padėti jaunoms sportininkėms sėkmingai žengti savo svajonių link ir burti palaikančią bendruomenę atitinka „Sostenos“ ir „Volvo“ vertybes, o šis bendradarbiavimas suteikia mums galimybę reikšmingai prisidėti prie ateities, kurioje talentas turi visas sąlygas augti.“
„Sostenos“, kaip įgaliotojo „Volvo“ atstovo, įsitraukimas į šį projektą yra natūralus žingsnis, atspindintis ilgametį „Volvo“ paveldą ir vertybes. Nuo seno laikomas saugumo sinonimu, „Volvo“ jau keletą dešimtmečių saugumui suteikia kur kas platesnę reikšmę nei vien techniniai saugos sprendimai automobiliuose.
Pavyzdžiui, globali „E.V.A.“ („Equal Vehicles for All“) iniciatyva buvo sukurta siekiant pasidalyti per dešimtmečius sukauptais saugumo tyrimų duomenimis, kad automobiliai taptų saugesni visiems – nepriklausomai nuo lyties ar sudėjimo. Istoriškai automobilių saugumo testai buvo orientuoti į „vidutinį vyrą“, todėl moterims eismo įvykių metu grėsdavo didesnė traumų rizika. Dėl šios priežasties „Volvo“ dar 1995 metais pradėjo naudoti moteriškus bandymų manekenus, o vėliau į bandymus įtraukė ir skaitmeninius modelius, reprezentuojančius įvairaus ūgio ir sudėjimo žmones.
„Volvo“ požiūris į lygybę ir kiekvieno teisę jaustis saugiai neapsiriboja vien automobilių pramone. Bendradarbiaudama su JAV ne pelno organizacija „Girls Who Code“, „Volvo“ padeda mažinti lyčių atskirtį technologijų sektoriuje ir įkvėpti bei skatinti mergaites įgyti kompiuterinių ar programavimo įgūdžių, reikalingų šiuolaikinėje darbo rinkoje.
Naujai užsimezgusi „Sostenos“ ir „Krepšinio verpstės“ partnerystė įrodo, kad verslas ir sportas gali sėkmingai dirbti išvien vardan bendro tikslo – užtikrinti sąlygas jaunųjų atlečių tobulėjimui ir padėti atskleisti jų potencialą. Kartu projektu aktyviai siekiama didinti moterų krepšinio matomumą Lietuvoje ir kitose šalyse bei skatinti žiniasklaidos ir visuomenės dėmesį.
25. 11. 2025