Įsigalioja nuo 2020.06.01
CUSTOMER LIFETIME garantija atsarginėms dalims galioja atsarginės dalies gamybos arba medžiagų kokybės defektams, kurie nulemia dalies gedimą arba ribotą jos funkciją dėl priežasčių, kurios neapima natūralaus dalių nusidėvėjimo eksploatuojant ar automobilio naudojimo pažeidžiant gamintojo nustatytas naudojimo taisykles. Jeigu autorizuotas „Volvo“ techninės priežiūros centras padaro išvadą, kad atsarginė dalis turi gamybos arba medžiagų kokybės defektą, tokia atsarginė dalis bus pakeičiama arba sutaisoma nemokamai autorizuotame „Volvo“ techninės priežiūros centre pagal šias Sąlygas ir Taisykles.
Atsarginės dalies CUSTOMER LIFETIME garantija pradeda galioti kitą dieną po standartinės gamintojo suteiktos garantijos atsarginei detalei pabaigos, pvz., po vienerių metų po to, kai atsarginė dalis buvo įsigyta ir sumontuota „Volvo“ automobilyje autorizuotame „Volvo“ techninės priežiūros centre.
CUSTOMER LIFETIME garantija originalioms atsarginėms dalims galioja, jeigu:
Visoms „Volvo“ mechaninėms ir elektroninių sistemų atsarginėms dalims yra taikoma CUSTOMER LIFETIME garantija, išskyrus Sąlygose ir Taisyklėse toliau išvardintas atsargines dalis, kurias Klientas įsigyja autorizuotame „Volvo“ techninės priežiūros centre ir kurios yra sumontuojamos „Volvo“ automobilyje tame autorizuotame „Volvo“ techninės priežiūros centre, kuriame atsarginės dalys buvo įsigytos. CUSTOMER LIFETIME garantija negalioja atsarginėms dalims, kurios buvo sumontuotos automobilyje jo įsigijimo metu arba nemokamai pakeistoms gamintojo ar išplėstinės garantijos galiojimo laikotarpiu.
CUSTOMER LIFETIME garantija netaikoma atsarginėms dalims, kurios yra reguliuojamos ar keičiamos įprastų serviso operacijų ar techninių aptarnavimų metu, natūraliai susidėvinčioms dalims bei aksesuarams:
CUSTOMER LIFETIME garantija negalioja atsarginės dalies defektams, kurie pasireiškia kaip tiesioginis toliau pateiktų veiksnių rezultatas:
Norėdamas pasinaudoti CUSTOMER LIFETIME garantijos originalioms dalims teisėmis, Klientas privalo autorizuotame „Volvo“ techninės priežiūros centre pateikti sąskaitą, kuri Klientui buvo išrašyta perkant ir instaliuojant atsarginę dalį.
Jeigu atsarginės dalies gamybos defektas pasireiškia CUSTOMER LIFETIME garantijos galiojimo metu, Klientas privalo atvežti automobilį į autorizuotą „Volvo“ techninės priežiūros centrą kaip įmanoma greičiau po defekto nustatymo. Autorizuotas „Volvo“ techninės priežiūros centras informuoja Klientą apie gedimo priežastį Kliento prašymu. CUSTOMER LIFETIME garantijos galiojimo metu, Klientas turi teisę į atsarginės dalies remontą arba keitimą autorizuotame „Volvo“ techninės priežiūros centre tik tuo atveju, kai atsarginė detalė turi defektą, bet ne nusidėvėjimą. Jeigu atsarginei detalei yra taikoma CUSTOMER LIFETIME garantija, autorizuotas „Volvo“ techninės priežiūros centras sutaiso defektą turinčią atsarginę detalę nemokamai arba pakeičia atsarginę dalį nauja. Autorizuotas „Volvo“ techninės priežiūros centras vykdo savo pareigas įprastu darbo laiku ir atliks reikiamus remonto darbus per pagrįstos trukmės laikotarpį.
Klientas turi teisę pasinaudoti CUSTOMER LIFETIME garantijos teisėmis bet kuriame autorizuotame „Volvo“ techninės priežiūros centre Baltijos šalyse arba autorizuotame „Volvo“ techninės priežiūros centre kitose Europos Sąjungos šalyse ir kitose šalyse, dalyvaujančiose programoje (visą sąrašą rasti galite www.volvocars.com/lt-lt).
Siekiant išsaugoti atsarginei detalei taikomą CUSTOMER LIFETIME garantiją, būtina, kad automobilio techninės patikros intervalai atitiktų „Volvo“ rekomenduojamus periodinės techninės patikros intervalus, nurodytus serviso ir garantijos knygoje. Siekiant išsaugoti atsarginei detalei taikomą CUSTOMER LIFETIME garantiją, automobilio techninė patikra privalo būti atlikta ne vėliau kaip per mėnesį ar nuvažiavus ne daugiau nei 1500 km nuo nustatytos numatytosios techninės patikros datos.
Kliento reikalavimui atlikti defektą turinčios atsarginės dalies remontą ar keitimą taip pat taikoma sąlyga, kad atsarginės dalies remonto ar keitimo būtinybė nustatyta CUSTOMER LIFETIME garantijos galiojimo laikotarpiu. Taip pat, siekdamas išsaugoti CUSTOMER LIFETIME garantiją, Klientas turėtų:
CUSTOMER LIFETIME garantija neapima jokių „Volvo“ ar autorizuoto „Volvo“ techninės priežiūros centro įsipareigojimų kompensuoti Klientui bet kokias išlaidas, finansinius ar laiko nuostolius arba kitą žalą, kurią Klientas patyrė automobilio transportavimo į autorizuotą „Volvo“ techninės priežiūros centrą metu ar patirtą dėl to, kad Klientas neturėjo galimybės naudotis automobiliu dėl detalės gedimo ar kol automobiliui autorizuotame „Volvo“ techninės priežiūros centre buvo atliekami serviso darbai, vykdyti siekiant sutaisyti atsarginę dalį, kurios remonto ar keitimo kaštus padengė CUSTOMER LIFETIME garantija.