Visur kaip namie

Tobulas automobilis reikliems vairuotojams, pasiruošusiems patirti nuotykių ir mieste, ir už jo ribų.

„Volvo XC60“ – 2016 metų modelis

„Volvo XC60“ galimi su vienu iš keturių „Drive-E“ keturių cilindrų variklių šeimos: 306 AG turbobenzininiu T6, 245 AG turbobenzininiu T5, taip pat 190 AG turbodyzeliniu D4 ir 150 AG turbodyzeliniu D3 varikliu. 8 laipsnių pavarų dėžė užtikrina rafinuotą važiavimą ir puikų degalų taupymą.

DIZAINAS

Būti išskirtiniu kelyje

Dizainerių komanda XC60 modelio išvaizdą paryškino horizontaliomis linijomis, vizualiai apjungiančiomis automobilį su keliu. Automobiliui siūloma itin jam tinkančių kėbulo spalvų gama. Priekiniai žibintai atrodo pabrėžtinai ir ryžtingai, o horizontalios chromuotų grotelių linijos išryškina automobilio plotį. XC60 yra komplektuojamas su 20 colių ratlankiais, ant kurių montuojamos padangos yra tokio paties aukščio, kaip ir 19 colių ratlankių, tad užtikrina tokį patį važiavimo komfortą. Taip pat galima pasirinkti 18” arba 19” ratlankius ir tris naujas kėbulo spalvas: mėlyna „Magic Blue“, pilka „Osmium Grey“ ir juoda „Onyx Black“.

Sportinės sėdynės

XC60 pirkėjas gali pasirinkti sportines sėdynes, kurios, pasižymėdamos tradiciniu patogumu, leidžia dar labiau mėgautis vairuotojui sukurto automobilio važiavimo savybėmis. Jos turi puikias nuo pat šlaunų iki pečių besitęsiančias šonines atramas, tad sėdynė tvirtai prilaiko vairuotoją greituose posūkiuose. Tarp vidaus detalių – juodos „Piano Black“ spalvos apdailos variantas, lyg juvelyro darbo centrinio skydelio pasukamos rankenėlės ir berėmis galinio vaizdo veidrodėlis. 

Trijų dalių galinės sėdynės

Į tris dalis padalintų (40/20/40) galinių sėdynių ir jų atlošų kombinacija gali būti naudojama kaip dvi atskiros sėdynės su ranktūriu per vidurį arba kaip tris sėdimos vietos su atskirais saugos diržais. Sėdimosios dalys yra fiksuotos, o kiekvieną atlošą galima nulenkti atskirai. Papildomai užsakomas bagažinės durelių elektrinis valdymas leidžia automatiškai valdyti bagažinės dureles trimis būdais: nuotoliniu pulteliu, prietaisų skydelyje esančiu mygtuku arba rankiniu būdu.

„INSCRIPTION“ komplektacija

Prabangios vidaus įrangos paketas

XC60 modelis gali būti komplektuojamas su „Inscription“ komplektacijos paketu, siūlančiu prabangias vidaus įrangos detales. Minkštos odos apmušalai, oda aptrauktas prietaisų skydelis, minkštos odos išsiuvinėtos galvos atramos, odinis ranktūris, unikalaus rašto kilimėliai su „Inscription“ logotipu. Taip pat siūlomos atskiros „Inscription“ komplektacijos detalės, pavyzdžiui, „Linear Walnut“ apdailos detalės ir 20 colių dešimties stipinų lengvo lydinio „Avior“ ratlankiai.

„R-DESIGN“

Unikali priekinė dalis

XC60 „R-Design“ pasižymi unikalia išvaizda su dinamiška ir išraiškinga priekine dalimi. Kraštuose esantys dienos šviesų žibintai sustiprina žemo, prigludusio prie kelio automobilio įspūdį. Galinėje dalyje esantis išskirtinis difuzorius su aerodinaminėmis briaunomis yra suderintas su šonuose sumontuotais apvaliais pažangių technologijų „R-Design“ išmetimo sistemos antgaliais. XC60 „R-Design“ gali būti komplektuojamas su 20 colių „Ixion“ ratlankiais.

„R-Design“ vidus

XC60 „R-Design“ sportinės sėdynės yra bazinės įrangos dalis. Jos aptrauktos juodo nubuko audinio ir perforuotos odos deriniu. Dizaineriai, suderinę intarpus su perforuota juoda oda ir kontrastingomis siūlėmis, sukūrė „R-design“ interjerą iš tobulų ir tarpusavyje derančių detalių, kurias apjungia juodi lubų apmušalai.

VAŽIUOKLĖ IR VARIKLIS

Vairavimo malonumas

XC60 automobilyje sėdima aukštai, jis turi didelę prošvaisą ir pažangiausią savo klasėje važiuoklę. XC60 sukonstruotas taip, kad kelyje pasižymėtų tokiu pačiu vikrumu ir tiksliu valdymu kaip ir įprasto aukščio lengvasis automobilis. Posūkių kontrolės sistema „Corner Traction Control“ yra standartinės komplektacijos dalis. Ši sukimo momentą paskirstanti sistema padeda vairuotojui išvengti nepakankamo pasukamumo, tikslia jėga pristabdydama vidinėje posūkio dalyje esančius ratus ir išvažiuojant iš posūkio reikalingą sukimo momentą perduodama išorinėje pusėje esantiems ratams. XC60 modelis su visais varančiaisiais ratais yra ypatingomis savybėmis pasižymintis automobilis, važiuojant bet kokiu keliu ir bet kokiomis oro sąlygomis. Papildomai montuojama „Hill Descent Control“ sistema dar labiau padidina automobilio galimybes, automatiškai kontroliuodama stačiu šlaitu besileidžiančio automobilio greitį.

Standesnė „R-Design“ važiuoklė

XC60 „R-Design“ važiuoklė yra standesnė, nei standartinė, ir užtikrina dinamiškesnes važiavimo savybes, nemažindama vairavimo komforto. Amortizatorių spyruoklės ir stabilizatoriai yra standesni ir geriau subalansuoti, tad užtikrinamas sportiškesnis važiavimas ir geresnis automobilio valdymas.

Galingasis T6

T6 „Drive-E“ variklio galia – 306 AG, o sukimo momentas siekia 400 Nm. Šis variklis komplektuojamas su pirmaujančiu savo klasėje kompresoriaus ir turbinos deriniu. Kompresorius padidina sukimo momentą, važiuojant mažomis apsukomis, taip suteikiant didelio darbinio tūrio atmosferinio variklio jausmą. Tiesiogiai prijungtas kompresorius pradeda veikti iškart esant mažiems sūkiams, tuo tarpu turbina įsijungia esant didesniam oro srautui. XC60 degalų sąnaudos su 8 laipsnių automatine pavarų dėže yra 7,0 l/100 km (163 g/km).

245 AG T5

Keturių cilindrų „Drive-E“ T5 variklis pasiekia 245 AG ir 350 Nm sukimo momentą. XC60 degalų sąnaudos su 8 laipsnių automatine pavarų dėže yra 6,7 l/100 km (157 g/km). Galimas XC60 modelis su visais varančiaisiais ratais ir 2,5 litrų 254 AG T5 varikliu.

220 AG galios D5

Penkių cilindrų turbodyzelinis D5 variklis dabar pasiekia 220 AG ir 420 Nm (420 Nm su mechanine ir 440 Nm – su automatine pavarų dėže) sukimo momentą. XC60 D5 su mechanine pavarų dėže ir keturiais varančiaisiais ratais sudegina 5,2 l/100km (CO2 emisija siekia 137 g/km). Su automatine pavarų dėže sąnaudos yra 5,7 l/100 km ir 149 g/km. XC60 su visų varančiųjų ratų pavara taip pat siūlomas su dviejų versijų D4 penkių cilindrų varikliais: su 190 AG ir 420 Nm sukimo momentu arba 163 AG su 420 Nm.

190 AG galios D4

Keturių cilindrų „Drive-E“ T5 variklis pasiekia 190 AG ir 400 Nm sukimo momentą. Variklyje panaudota pirmoji pasaulyje i-ART technologija, padedanti mažinti degalų sąnaudas. Gaudama iš kiekvieno degalų purkštuko siunčiamus slėgio duomenis (vietoje tradiciškai naudojamo vieno slėgio jutiklio visai tiesioginio degalų įpurškimo sistemai), i-ART leidžia nuolat stebėti ir pritaikyti degalų įpurškimą degimo ciklui kiekviename iš keturių cilindrų. XC60 D4 su mechanine pavarų dėže degalų sąnaudos sumažintos iki 4,5 l/100 km, o CO2 emisija siekia tik 117 g/km. XC60 degalų sąnaudos su 8 laipsnių automatine pavarų dėže yra 4,7 l/100 km (124 g/km). V70 taip pat siūlomas su 4 cilindrų D3 „Drive-E“ varikliu, pasiekiančiu 150 AG galią ir 350 Nm sukimo momentą.

Volvo XC60

Daugiau informacijos:

volvocars.lt