Tobulas automobilis atsikvėpti

Kompaktiškas tvirto dizaino hečbekas paaukštinta važiuokle. Tobulai tinka netikėtiems nuotykiams.

„Volvo V40 Cross Country“ – 2016 metų modelis

„Volvo V40 Cross Country“, pasižymintis unikaliu tvirtumo ir išraiškingos elegancijos deriniu, siūlomas su visa gama „Volvo Cars“ keturių cilindrų „Drive-E“ variklių, leidžiančių suderinti aukščiausios klasės važiavimo savybes ir mažą CO2 emisiją. Be to, „V40 Cross Country“ išsiskiria pirmaujančia savo klasėje važiavimo dinamika, kurią suteikia T5 ir T4 modeliuose komplektuojama visų ratų pavara, užtikrinanti padidintą pravažumą bet kokiomis sąlygomis.

IŠORĖ 

Stilingas didesnio pravažumo automobilis

Vairuotojas „V40 Cross Country“ sėdi 40 mm aukščiau negu standartiniame V40 automobilyje. Įspūdį dar labiau sustiprina keletas unikalių „Cross Country“ detalių, įskaitant iki 19 colių skersmens siekiančius ratlankius, priekinę dalį su tamsiu, kontrastingu bamperiu, korio pavidalo radiatoriaus groteles, statmenus dienos šviesų žibintus ir kontrastingą galinį bamperį su integruota apsaugine plokšte. Penkių durelių penkiavietis, aukščiausios klasės, didesnio pravažumo automobilis išsiskiria tokiomis rafinuotomis bekelės įkvėptomis detalėmis kaip anoduoti juodos spalvos blizgūs langų rėmai, juodi galinio vaizdo veidrodžių korpusai ir aptakūs stogo bagažinės laikikliai. Į V40 dizaino paketą įtrauktos trys naujos kėbulo spalvos (mėlyna „Magic Blue“, rusva „Rich Java“ ir juoda „Onyx Black“).

INTERJERAS

 

Vario ir rudos spalvos tema

Viduje „Raw Copper“ išorės spalva pakaitomis atkartojama kontrastingomis siūlėmis – ir gali būti dar labiau išryškinta „Copper Dawn“ spalvos centrinio skydelio intarpais. Siūloma keletas prabangių odinių apmušalų variantų, įskaitant „Espresso Brown“ spalvą.

Universalus begaliniams nuotykiams

V40 „Cross Country“ yra išties universalus automobilis trokštantiems aštrių pojūčių, kuriuo su draugais ir visa manta galima leistis į begalinius nuotykius. Galinių sėdynių atlošus galima nesunkiai nulenkti 40/60 dalimis.

Energingi benzininiai varikliai

Naujasis turbobenzininis „Drive-E“ T5 variklis pasiekia 245 AG ir 350 Nm sukimo momentą. „Volvo V40 Cross Country“ degalų sąnaudos su 8 laipsnių automatine pavarų dėže yra 6,4 l/100 km (149 g/km). T4 pasiekia 190 AG ir didžiausią 300 Nm sukimo momentą, tuo tarpu 152 AG T3 variklis pasiekia 250 Nm. T5 ir T4 variantai gali būti komplektuojami su visų ratų pavara, derinama su 8 laipsnių automatine pavarų dėže.

Dyzelis su novatoriška i-Art technologija

Turbodyzelinis D4 „Drive-E“ variklis pasiekia 190 AG ir 400 Nm sukimo momentą. V40 „Cross Country“ su mechanine pavarų dėže degalų sąnaudos sumažintos iki 4,0 l/100 km, tai atitinka 104 g/km CO2 emisiją. Variklyje panaudota pirmoji pasaulyje i-ART technologija, kurios veikimo principas pagrįstas iš kiekvieno degalų purkštuko siunčiamais slėgio duomenimis (vietoje tradiciškai naudojamo vieno slėgio jutiklio visai tiesioginio degalų įpurškimo sistemai). Ties kiekvienu purkštuku yra sumontuotas išmanusis lustas, kuris stebi įpurškimo slėgį. Naudodama šią informaciją prisitaikanti i-ART sistema nustato, kad kiekvienam degimo ciklui būtų įpurkštas idealus degalų kiekis. 2 500 barų įpurškimo slėgio ir i-ART technologijos derinys užtikrina, kad automobilyje sumontuotas dideliu efektyvumu, geresne degalų ekonomija ir pastebimai mažesne emisija pasižymintis variklis. Šiame dyzeliniame variklyje taip pat pritaikyti tokie patobulinimai, kaip moderni dviejų turbinų sistema, sumažinta trintis ir išmanusis aušinimo sistemos vožtuvas, leidžiantis užvestam šaltam varikliui sparčiau įšilti.

D2 variantas su 96 g/km CO2 emisija

Be to, dar yra D3 variklis, pasiekiantis 150 AG ir 320 Nm sukimo momentą, o Drive-E D2 variklis pasiekia 120 AG ir 280 Nm. V40 D2 su mechanine pavarų dėže CO2 emisija tesiekia 96 g/km – ji atitinka 3,7 l/100 km degalų sąnaudas.

Nuokalnės kontrolė

Siekiant maksimalaus patogumo leidžiantis į nuotykius kalnuose, V40 „Cross Country“ modeliuose su visų ratų pavara yra įrengta nuokalnės kontrolės sistema (angl. Hill Descent Control). V40 „Cross Country“ taip pat turi praktišką prilaikymo įkalnėje (angl. Hill Hold) funkciją, kuri padeda pradėti važiuoti įkalnėje.

SAUGA IR PAGALBA

„Automobilio statymo pagalbininkas“ palengvina lygiagretų parkavimą

Padedant „Automobilio statymo pagalbininkui“ (angl. Park Assist Pilot) lygiagretus parkavimas tampa lengvas ir tikslus. Ši sistema pati reikiamu kampu pasuka vairą, tuo tarpu vairuotojui tereikia perjungti pavaras ir valdyti automobilio greitį.

Važiavimo eismo juostoje funkcija – aktyviai padeda išlaikyti kryptį

Važiavimo eismo juostoje (angl. Lane Keeping Aid) funkcija padeda vairuotojui neišvažiuoti iš eismo juostos. Kai automobilis priartėja prie ženklinimo ir gali išvažiuoti iš eismo juostos, ši sistema papildomai pradeda veikti vairo stiprintuvą. Sistema aktyvuojama važiuojant nuo 65 km/h iki 200 km/h greičiu.

Nematomos zonos informacinė sistema – geresniam matomumui

V40 turi radarinę nematomos zonos informacinę sistemą (angl. Blind Spot Information System, BLIS). Ši technologija gali stebėti ir įspėti vairuotoją apie arčiau nei 70 m atstumu už automobilio sparčiai artėjančius kitus automobilius. Žinoma, ji taip pat informuoja vairuotoją apie automobilius, esančius abiejų pusių nematomosiose zonose.

Šoninio judėjimo perspėjimo sistema – saugoma galinė dalis

Šoninio judėjimo perspėjimo (angl. Cross Traffic Alert) sistemai naudojami automobilio gale sumontuoti radaro jutikliai, skirti įspėti vairuotoją apie iš šono atvažiuojančias transporto priemones, kai atbuline eiga išvažiuojama iš stovėjimo vietos. Tai ypač padeda ankštose ir judriose vietose, kur šoninį vaizdą gali riboti pastatai, augalai ar kiti automobiliai.

Volvo V40 Cross Country

Daugiau informacijos:

volvocars.lt